Klachtenregeling
Bij Liva Cura streven we ernaar om iedereen die gebruikmaakt van onze diensten zo optimaal mogelijk te ondersteunen. Onze focus ligt op het bieden van kwalitatieve zorg, begeleiding en ondersteuning, afgestemd op de individuele behoeften van onze cliënten.
Het kan echter voorkomen dat u niet volledig tevreden bent over onze zorg- of dienstverlening. Wij horen dit graag van u. Samen zoeken we naar een passende oplossing. Door klachten te ontvangen, krijgen wij de kans om onze diensten te verbeteren en te leren van uw feedback. Uw mening is voor ons van grote waarde, en we streven ernaar om continu te blijven groeien en verbeteren.
Heeft u een klacht? Dan kunt u het klachtenformulier invullen.
Wij zullen uw klacht zorgvuldig en conform ons klachtreglement behandelen.
Liva Cura is aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling en een door VWS erkende Geschillencommissie. Mocht u er met ons of de onafhankelijke klachtencommissie niet uitkomen, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via www.erisietsmisgegaan.nl.